lördag 19 oktober 2013

Nuläget, sammanfattning

Hej,
även om jag tror mig ha kommunicerat det väsentliga i planeringen trots oturlig sjukdom i måndags så summerar jag nuläget igen här:

  • Läxförhör på måndag (21/10)morgon kl 8.05. Se länk till presentation under er flik ovan, det är samma sidor som ni kunnat läsa på i två-tre veckor nu.
  • En definitiv uppdatering angående utflykten: Exkursionen blir tyvärr inte av före lovet. Jag berättar mer på måndag men det innebär att det är ett frågetecken över lektionen efter lunch. Jag skulle kunna introducera nästa avsnitt, men tvekar om det är läge före lovet. De som ska följa med till Stockholm behöver få en egen planering, ni kommer undantas från ett annat moment istället. Åter igen, vi tar det på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar