måndag 18 november 2013

Erosion i Svartån: tips och stöd

Hej,
det var bra uppslutning vid Svartån idag. Tänkte ge er lite extra tips:

  • Grupperna ska redovisa labben och studien av Svartån på måndag morgon.
  • Individuellt ska ni sedan under veckan lämna in 1-2 sidor enligt instruktion.
  • Jag räknar med att presentationerna blir klara på morgonen vilket innebär att jag kommer finnas tillgänglig för handledning under lunchlektionen om någon önskar. Då måste ni dock helst boka tid med mig så inte alla kommer på en gång. Jag tar upp "beställningar" på måndag morgon, och jag kommer vara tillgänglig hela förmiddagen om ni vill.
Jag har fotat lite själv och gjort en extra presentation som stöd för er som är missnöjda med er egen labb eller fortfarande är osäkra på hur ni kan tänka. Den hittar ni här

Kom ihåg att det viktiga alltid är att ni använder era egna ord och försöker tänka själva. fattar ni inte? Leta fler egna källor och fråga folk i er omgivning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar